czwartek, 26 września 2013

Co to jest przyjaźń ? Co to znaczy mieć przyjaciółkę albo przyjaciela ?

Co to jest przyjaźń ? Co to znaczy mieć przyjaciółkę albo przyjaciela

Jak dla mnie jest to największy skarb na świecie, oczywiście zaraz za za życiem i rodziną. Choć może na równi. :)

A jeśli postawić tam jeszcze naj- to ojej co to jest ?

Jak dla mnie jest to wtedy siostra. Nawet siostra najlepsza na świecie. Siostra, której nie mam. To osoba, na której mogę polegać. To osoba, której mogę powiedzieć wszystko. To osoba, która wie o mnie więcej niż ja sam wiem o sobie. To osoba, która widzi to jak w głębi duszy się cieszę. To osoba, która widzi to jak w głębi duszy się smucę. To osoba, która jest z tobą gdy jest ci źle. To osoba, która nawet jak mówisz je, że poradzisz sobie sama to za wszelką cenę chce ci pomóc. To osoba, która robi coś na twoją korzyść i nie przyzna się, że to ona. To osoba, z którą się kłócicie i obrażacie na 5 minut bo dłużej nie możecie bez siebie wytrzymać. To osoba, która prawi ci kazania gdy coś źle zrobisz. To osoba, z którą zawsze znajdziesz jakiś temat do rozmowy. To osoba, która stawi się za tobą murem. To osoba, o której mogła bym wymieniać jeszcze inne rzeczy aż zabrakło by mi czasu.
To osoba, która po prostu jest jedyna w swoim rodzaju i za to ją uwielbiasz.

Przyjaciele są jak gwiazdka z nieba :* :* :* :* :* :* :*

Loluś to dla Ciebie :* :* :* :*
kc kc kc kc kc kc kc :* :* :* :* :* :* :* :*




3 komentarze:

Powered By Blogger