poniedziałek, 16 września 2013

Co ja znalazłam o jaaaa :)

     Jak wyobrażam sobie moją przyszłość ? To moim zdaniem doby temat na rozprawkę .
     Jak byłam mała cały czas zmieniłam moje plany związane z moją przyszłą pacą. W dzieciństwie każdy tak robił, ale teraz już nie koniecznie. Dużo osób w moim wieku albo troszkę młodszych nie interesuje się tym jeszcze. Teraz myślę, że za parę lat będę sławnym prawnikiem gdzie będę wiele ludzi bronić przed wtokiem. Jeśli ten plan nie wypali, to będę fryzjerką. Będą do mnie przychodzić do mnie różne sławne osoby. No dobrze na początek może zwykłe osoby mniej sławne. Ostatnio moją pasją są wypieki ciast. W przyszłości będę miała swoją cukiernie, ktora będzie stała obok mojego pensjonatu dla wczasowiczów w Krakowie.Na dole mojego pensjonatu w piwnicy, ktora będzie ładnie wyremontowana będą wystawy fotografii które  będę robić. Będę prawdziwą fotografką. Jeszcze rok temu z moją koleżanka miałyśmy plany na otwarcie poradni psychologicznej. Na razie odłożyłam te plany na bok. Stwierdziłam, że prawnik to lepszy zawód. Może kiedyś do tej myśli wrócę. Pewna osoba podsunęła mi myśl o tym by wydawać własne książki, ale o tym to mogę tylko pomarzyć. Pomysłowy na nie mam dużo, ale gorzej z ich wydawaniem. Będzie trzeba dużo pisać, ale gdy spełnię marzenia o reszcie tych moich prac i zarobię dużo pieniędzy. To wynajmę osobę, która będzie spisywać moje pomysły.
     Więc własnie tak widzę moją piękną i świetlaną  przyszłość jako prawnik/fryzjer/cukiernik/właściciel ośrodka wypoczynkowego/fotograf/psycholog?/książko pisarz?. Mam nadzieje, że spełnią się te moje zachcianki i moja przyszłość będzie tak własnie wyglądać.

Taka tam rozprawka z pierwszej klasy gimnazjum xddddd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powered By Blogger